Subject: Kooskõlastamiseks
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 13 Nov 2024 14:35:37 +0200

Tere

Palume kooskõlastust kolmele UAS alale:

*        16-17.nov Pakri poolsaar. Ämari kooskõlastus olemas

*        25-28.nov Pakri poolsaar. Ämari kooskõlastus olemas.

*        25-28.nov Piirsalu.

Lugupidamisega

Kadri Roose

v-srs

nooremstaabiallohvitser

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

From: Kadi Kreek <[email-masked]>
Sent: Wednesday, November 13, 2024 1:00 PM
To: KV Jagatud ÕV Airspace <[email-masked]>
Cc: KV Jagatud LB ATC <[email-masked]>
Subject: RE: Kooskõlastamiseks taotlused Pakri ps

Tere

Saadan kooskõlastatud taotlused e-kirja manuses tagasi.

Lugupidamisega

Kadi Kreek

nooremleitnant

Ämari AIS

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372  7173417

From: KV Jagatud ÕV Airspace < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Wednesday, November 13, 2024 12:52 PM
To: Kadi Kreek < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc: KV Jagatud ÕV Airspace < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; KV Jagatud LB ATC < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Kooskõlastamiseks taotlused Pakri ps

Tere

Edastan kooskõlastamiseks kaks UAS ala taotlust:

1.      16-17.NOV Pakri poolsaarel kuni Klooga HV-ni

2.      25-28.NOV Pakri poolsaarel

Alade kuvatõmmised on lisatud taotluse lõppu.

Parimaga

Kadri Roose

v-srs

nooremstaabiallohvitser

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.